God do you look Evil in the dark.

Monday, January 11, 2010

SLEEPING BEAST REST IN PEACE FAR TO PRIMAL

RIP THE FLESH TASTE OF DEATH BITE THE GRISTLE

Försöker sakta ta mig upp igen, det tar tid. Det gör ont att röra sig och jag tror faktiskt att min själ blev avsliten på mitten. Det tar tid när själen blivit avsliten. Drakens huvud avkapat från kroppen. Jag lever iaf. Tror det är det värsta jag någonsin blivit förändrad på så kort tid. Jag skriver "värsta" för det är ingen bra förändring. Jag är osäker, på allt. Jag är rädd för skuggor och rycker till för konstiga ljud. Om jag inte var en sån himla tråkig rationalist skulle jag vara rädd för mörkret.

Men nog om det som varit. Jag måste blicka framåt, hitta någon som kan laga drakar. Ska säga upp lägenheten och flytta nånstans under våren, nånstans där det finns draklagare.

"RIP IT STRONGER GRIND IT LONGER
HARDER FASTER RABBIT MASTER!"

Static X - Cannibal

1 comment:

ellinor said...

Men fan va spännande ante! Är det förändringar på gång? Som linnea brukar säga: hellre livrädd än uttråkad :) kör på!