God do you look Evil in the dark.

Saturday, January 30, 2010

SHE DANCES CIRCLES AROUND ME

Varför fattar jag inte tjejer? Jag förstår ju så mycket annat, kan oftast läsa av folk vad dom vill osv. Men såfort jag själv känner ett intresse då slutar min förståelse helt. Jag kan inte förstå vad dom ens håller på med. Det är helt magiskt faktiskt.

Pratade med exet häromdan. Hon ringde typ för att säga att hon inte fattar mig. Varför skulle hon bry sig om att ringa och säga en sån sak? Vad fick hon ut av det? Jag orkar inte. Jag ger upp, jag har redan gett upp men nu GER jag upp.

Lägenheten är uppsagd. Väntande i mörkret sitter jag och lurar. Kan inte riktigt sluta tänka dock, det har alltid varit min stora nackdel. Tänker inte gör. Tänker inte gör.


"She's a ballerina
She dances circles around me
she tells me what I want to hear
but I'm just never satisfied

I live with a ballerina
THOSE CONSTANT MOVES
SHE NEVER STOPS
SHE NEVER STOPS"

Poison the Well - Antarctica Inside Me

No comments: