God do you look Evil in the dark.

Saturday, September 5, 2009

I WANT A PIECE OF THESE BRUTAL BEATINGS AND NAME CALLINGS

Det blåser och det är mörkt.

Det är nåt med blåst om natten. Hur själva världen tar tag i din lilla lägenhet, känner längs väggarna, pressar mot fönster, ylar genom vädringsluckan. Jag önskar jag kunde sova men av nån anledning vill jag känna mer och mer. Lyssna på världen och leva i den här stunden. Känna varje andetag som om det vore det sista. Ibland lever jag som en dödssjuk. Det är nog fel... Men jag gillar det bara. Jag har fastnat i det. Gillar själva designen av mörker och blåst. Jag är nog beroende. Det är svårt att vara glad när man inte känner för det. Lycklig är jag redan...


"Your praise little gifts
you spent your money on and stuffed me with
didn't amount to anything.
The attention I need is much more serious.
A kind of weight you couldn't lift,
even if your cheap career depended on it.
I need someone much more mysterious"

Red House Painters - Mistress

No comments: