God do you look Evil in the dark.

Saturday, August 29, 2009

I KNOW YOU KNOW WHAT IS DOWN THERE WHEN YOU JUST LET.. GO

Jag glider ovanför ytan, bara någon decimeter. Släpper jag bara lite litegrann känner jag hur det fyller upp hjärtat och ger någon slags Liegia i huvet. Minnen gör det värre. Foton är värst.

Om jag kan släppa det varför kan inte hjärtat, varför kan inte mina drömmar? Dessutom blir det bara värre när jag försöker stänga ute det. Kanske någon slags försvarsmekanism... Hur hemskt är inte det. Jag har egna försvarsmekanismer för att försvara lyckliga minnen som den själv förvanskat. No Self Defence - Great enough to protect us from ourselves. Sjukt och dumt sa Bill. Dumt och sjukt sa Bull.

"Yeah, I’ve got it bad this time
with the urban fly tonight
I’ve tried the old channel ride
At least a 100ed times tonight
So I’ve got it bad tonight"

Singer - Urban Fly

1 comment:

ellinor. said...

Ante! mina väggar är sjukligt tunna och vet du vad mina grannar lyssnar på nu?! Mazarin-grejjen! Helt sjukt, jag visste inte att det var allmänt känt men dom har tydligen bra smak. Undrar vilka grannar det är...mina framtida vänner antagligen.