God do you look Evil in the dark.

Monday, March 16, 2009

UTMANING

1. Vad heter du?: Ante
2. Ett ord på fyra bokstäver: Gojs
3. Flicknamn: Saga
4. Pojknamn: Till
5. Yrke: Grafiker
6. Färg: Grå
7. Klädesplagg: T-shirt
8. Mat: Lasagne
9. Sak i badrummet: Mjuk matta
10. Plats/stad: Uppsala
11. En orsak att vara sen: Sex
12. Något man skriker: Fanfanfan
13. Film: Amelie
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Tool
16. Djur: Katt
17. Gatunamn: Tallåsgatan
18. Bil: Saab ^^
19. Sång: På nära håll

Jag var länge ensam enda barnet.
Monster underst i en hembyggd våningssäng

ge mig en vinterdrog - ge mig allt du har
kom nu jag är kroniskt låg - bara mörkret hörs
i ditt öga var den storm jag såg - blåsa sommarsnö
i döda vinkeln ser jag allt du gör.

Kent - Den döda vinkeln

1 comment:

Rihmsan said...

Du kan inte annat än vara tvärsöver va *s*