God do you look Evil in the dark.

Wednesday, February 25, 2009

CHARLIE CHAPLIN, EVA BRAUN

Ska berätta om min vecka... Jag tar det från början. Det började hmm... Lördag kan vi ta. Skulle göra klart en hemsida men åkte till flickvännen istället. Kom hem på Lördag kring 19.00. Satte mig och såg lite TV, något jag bara gör när jag har något annat som jag måste ta itu med. Efter några timmar satte jag igång och satte mig vid datorn men så fick jag nåt il och gitarren hamnade i näven så jag spenderade natten med att skriva ihop en låt istället, till mina grannars stora förtjusning. På Söndag vaknade jag sent och drog iväg och repade. Efter repet så satte jag mig på allvar med hemsidan. Satt hela jäkla natten och fixade och kom mig inte isäng förens vid 7 på morgonen. Sov ungefär fem timmar. Erik hämtade mig 13.30 för att åka och fika, fikade till 14.10 då jag fick hämtning av svägerskan, skjutsade hem henne och lånade bilen för att åka på arbetsintervjuv 14.30. 15.30 var det klart och jag hade jobb som började nästa morgon. Åkte hem och hämtade förstärkaren och körde hem till mig var hemma ungefär 16.20. Macke dök upp tidigare till rollspelet och vi snackade om EPn och inhandlade lite lightscribe skivor från tyskland. Sen kom rollspelsgänget och vi spelade rollspel till strax efter tolv. Steg upp 07.00 i morse. Åkte på jobbet, slutade 17.00 åkte hem, blev skjutsad till Macke fick låna deras bil, åkte hem, var hemma 17.30 fixade med Fredde Boströms flash banner i 15 minuter, åkte till Linnea och ställde in hennes Tv-box, åkte och träffade Jeppe på Musikafton på Ramus 18.10 där det var Trum och Bas-Clinik, det var mycket matnyttigt. Åkte hem till Jeppe och repade ihop lite låtar till Fruktis fest på lördag. När vi var klara kring 22.00 så föreslog Jeppe att vi skulle se en film. Sagt och gjort och nu sitter jag här 01.00 och skriver blogg.

Morgondagen blir intressant också:

Onsdag
09:00 Träffa Fruktis och fixa hemsida
12.00 Jobba
20:00 Träffa Gode och snickra med sång
22:00 Fixa Fruktis hemsida klart

"Så stod våren utanför
I värmen blev din klänning helt förstörd
& dina hjältar dog vid spisen
Fick gift av TV-kockar & repriser"

Kent - Ett tidsfördriv att dö för

2 comments:

Anonymous said...

Oj, vilket busy bee!
Grattis till jobbet! När du ändå är igång så kan du väl fixa ett åt mig också?

Rihmsan said...
This comment has been removed by a blog administrator.