God do you look Evil in the dark.

Monday, August 4, 2008

I KNOW YOU NEED MUSIC MORE THAN YOU NEED LOVE

Det tar tid, det slinker undan, det sjunker ned, det går plötsligt för fort och sedan när man fått upp farten så går allt så jävla långsamt. Står man stilla? Är det inbillning? Jag vet inte, precis som vanligt.

Har varit några hektiska veckor. Inspirerande veckor. Jag har tagit saker på allvar och lekt mer. Man får mer gjort så. Jag vill så mycket just nu, allt ska ske på en gång, jag hinner knappt med. Vet inte om jag vill följa med egentligen. Jag vill ha allt och jag vill ha det nu.


"Ethics antiquated, want them to stay that way
The best thing about this place is that you know that you're leaving some day
And I know you need music more than you need love
Patented cells, pregnant men, tell you where you're coming from"

- > Therapy? - Jam Jar Jail

No comments: