God do you look Evil in the dark.

Friday, August 1, 2008

KATT

Fick ett il och började sakna Diesel och Benzin helt plötsligt. Sakna små jamanden på morgonen och Diesel som sover i fotändan och kurrar och konstigt nog till och med när dom mitt i natten hittar en tärning kvarglömd från rollspelet och får för sig att slå omkring den på parkettgolvet. Fan va jag saknar dom. Pratade om ringarna vi skulle ha häromdagen. "Diesel" och "Benzin". Titan. Ja fan vilka beslut man tagit här i livet.

Det är mycket nu och jag vet inte om jag ska gasa eller bromsa. Det brukar alltid sluta med att jag gjort fel i vilket fall som helst så jag känner att jag borde lugna ner mig lite och istället för att tänka så bara leva lite så får allt annat pågå där vid sidan. Man kan ju alltid kika lite då och då. Lite som Magnum PI som går klockan 14 på söndagar. Inte så viktigt egentligen men ganska trevligt att kika på och äta bakisfrukost till. Juice och smörgås. Jag vill häm.

No comments: