God do you look Evil in the dark.

Sunday, April 6, 2008

SOM JAG NÄSTAN INTE MÄRKTE DET

Vissa saker ändras nästan omärkbart. Det handlar om städers uppbyggnad, var affärer ligger osv, ditt eget utseende, hur du är som person och något så subtilt som din musiksmak. Har alltid varit lite av en allt eller inget person. Gillar när det smäller högt eller när det bara teasar lite i kanten. När det är traditionell action så blir jag trött och börjar gäspa. Detsamma gäller musik. Jag har alltid velat ha det soft som nysnö eller tungt som ett vulkanutbrott. Men på senare tid har jag funnit mig digga med i flera låtar som jag misstänker mitt tonårsjag skulle gråta om han visste om. Det handlar om elektronisk musik, lite sådär utedisko och det värsta av allt lite hiphopgrejs. Det handlar såklart bara om undantag som bekräftar regeln men det är ju lite läskigt att dom bara blir fler och fler. Om det fortsätter såhär kommer jag ju snart njuta av musiken som spelas ute... Huga.

"U can't touch this
U can't touch this
U can't touch this..."
;)

No comments: