God do you look Evil in the dark.

Saturday, March 29, 2008

DET NÄRMAR SIG

Det börjar dra ihop sig. Har gått i lite olika tankar kring det här med min 30års fest men så damp Bröllopsinbjudan till Sarahs bröllop ned i brevlådan och då kom jag att tänka på att inbjudningarna ju bör vara ivägskickade helst nyss! Och då kommer jag till dilemmat vilken lokal ska jag ha!? Och det leder mig till dilemmat hur många blir vi?! Så från det ena till det andra så sitter jag nu och skriver listor över folk samt rotar runt efter en lokal som man kan hyra. Om det är någon som har tips så är ni varmt välkomna att lämna dom.



Önskvärda kriterier
  • Fungera som festlokal med musik
  • Ligga i Piteå omnejd
  • Ta sittning för 40-80 personer
  • Helst ha kök i anslutning
  • Ha en "scen" för livemusik (allra helst PA system och ljusrigg också)
Om du har andra smarta idéer kring hela konceptet så är du också varmt välkommen att lämna dom också. Lördag 19 Juli är tempdatum just nu, men det är inte riktigt bokat än. Det beror på om jag får en lokal då.

1 comment:

Anonymous said...

Hej broder!
Önskar att du hade rymtes i vår stora bil när vi åkte upp till Sangis...men vi skulle handla "lite" på ikea...och rymdes nästan inte ens själva på vägen hem *fniss* Men nästa gång ska vi tänka på dig och fråga =) Lokalen på fårön var lite dyr...kommer ej ihåg...kanske 3000 för allt...men den går att hyra i bitar...jag kan försöka ta reda på telefonnummret så kan du ringa och kolla själv! *KRAMIZ* din syrra för evigt! =)