God do you look Evil in the dark.

Tuesday, December 4, 2007

TYSTNAD TUNNEL AVFART

Jag vill leva jag vill leva jag vill leva!

Allt liv är för långsamt allt som händer är för lite allt som finns finns för sakta och alldeles alldeles för lite i taget. Jag har inte tid med komman. Jag orkar inte med analyser. Jag fixar absolut inte det långsamma. Jag blir förbannad. Jag vill förstöra. Förenkla. Försvåra. Leva. Leva utan det tunga. Men jag är inte intresserad av det lätta. Vart är knivslagsmålet när jag behöver blöda? Var är nyckelhålen när jag förfan sitter på alla jävla nycklar i hela jävla förbannade? Var i helvete är jag? Jag vill dansa och jag vet inte ens vilket håll som är uppåt. Dom dansar åt olika håll och jag känner doften av henne men jag ser bara din gröna klänning. Det här är ett jävla skämt. Jag hatar jag hatar och jag hatar att jag hatar och det är inte ens jag. Vill krossa och snurra och knäcka. Samtidigt är något i mig glad. Men måste jag förstöra människor på det här viset? Sorgligt nog verkar det vara hela mitt liv. När jag blir stor ska jag sluta. När jag blir stor ska jag förstå. Nu ska jag sluta bry mig för en stund.


"Lyssnar
stel & fastspänd
& när paniken bryter ut
ler du svagt
och viskar till mig "Du
är värd att dö för"
Men mot gummi, glas & metall
betyder ett mirakel inget alls"

- > Kent - 747

1 comment:

Anonymous said...

maste kolla:)