God do you look Evil in the dark.

Sunday, December 9, 2007

THE MIDDAY SUN AT MIDNIGHT

"Klart pojken ska sälja katten"

Nä så jävla klart är det inte, men jag gör det ändå. "jag är rädd men jag gör det ändå" ropar Skorpan ut när han tar storebror på ryggen och ska hoppa till deras död. Livet gör det svårt ibland. Sjukt svårt. Har fått massor av svar på katten. Gjorde nog en för bra annons. Nu måste jag sålla bland alla för att avgöra vilka jag tror blir bra föräldrar åt Diesel. Men han kommer iaf få det bättre när han kan vara utanför stan och hos någon som är hemma litegrann då och då till skillnad från mig. Buhu.

Fredagen sög. Tänkte vara ett svin men lyckades inte med den enkla bedriften. Fucking & Punching. Lördagen var bland det mysigaste jag upplevt i mannaminne. Jepp. I mannaminne. Nu när jag vaknar på söndagen är jag återigen ensam med mina tankar, men det är inte det viktiga. Min syster fick barn inatt, eller 23.45 igår. 3850g och 51cm lång. Första gången jag blir morbror åt en pojke. ^^ Och till våren är det dags igen, snart har jag 10 syster och brorsbarn. Konstigt hur jag inte riktigt förstår barn eller kan "umgås" med dom trots att jag har så många ungar omkring mig.

Onsdags konceptet för att öka vännernas sociala förmåga verkar bli bra. Till en början kanske vi blir 3-4 stycken som varje onsdag kommer samlas och laga mat och se nåt avsnitt av nån serie. Fick med mig en gammal kompis från jättelängesen som jag saknat en del, blir bra med lite blandat folk. Har i enkom beställt en soffa så vi ska få plats. Soffan är dock en drygjävla soffa och kommer inte levereras förän 5-8 veckor. Så tidigast mitten av januari och senast mitten av februari. Men aja, väntar man på nåt gott.

Får se om det utvecklas som det gjorde i Uppsala, det är min förhoppning. Att vi blir en iaf 6-7 personer som träffas varje onsdag. Helst lite blandat folk.

Nä nu ska jag sätta mig och göra lite nytta, sen ska jag nog fortsätta slösa bort mitt liv på hollywoodproducerade mästerverk.

"Hey ho
Who is it? No one but me my dear.
Please come, say how do
The things I'll give to you
A stroke as gentle as a feather

Hey ho
I am here, am I not young and fair
Please come, say how do
The things Ill show to you would you have a wondrous sight
The midday sun at midnight

Fair maid, white and red
Comb you smooth and stroke your hair"

- > Sneaker Pimps - How Do

No comments: