God do you look Evil in the dark.

Wednesday, July 25, 2007

VECKA 29-30 EN LISTA

Mina veckor brukar vara hyfsat händelselösa. Iaf socialt och Privat sett. Rollspel måndagar och kanske lite film på helgen annars är det mest sitta på forum och diskutera meningslösa (men kul you mind) saker, lyssna på musik... tja... se Seinfeldt och Northern Exposure.

Men dessa två veckor verkar bli ordentligt roliga på den privata fronten
. Här presenterar jag nu en lista på allt skoj jag gjort senaste tiden.

V29
MÅNDAG Rollspel
TISDAG Fick affischer utskrivna
ONSDAG Fick till ruu.se
TORSDAG Läste på om Plone (kanske inte låter roligt men var riktigt trevligt)
FREDAG Åkte på Trästocks OCH stripade bilen.
LÖRDAG Barnkalas hos lillebror (samt rollspelssnack hos Mubbe på kvällen)
SÖNDAG Volleybollturnering på Calles stuga.

V30
MÅNDAG Rollspel
TISDAG Harry Potter på Bio

Inplanerat resten av veckan
ONSDAG Hämta Icky
TORSDAG TK Grillfest
FREDAG PDOL
LÖRDAG PDOL

And there you have it. De mest händelsefyllda veckorna (privat sett) sen i.. tja.. 2005.

2 comments:

Kicki said...

Kanske ses på PDOL, inte helt omöjligt att jag dyker upp på lördagen...

Ante Ruu said...

Du är välkommen! Jag har gratis mat på två ställen så äter du tacos eller kebab/falafel så är kvällen räddad! ^^