God do you look Evil in the dark.

Sunday, June 8, 2008

Födelsedag, Bröllop mm

Fyllde trettio nu i fredags. Funkade. Började med lite roliga sms som gör singellivet lite mer spännande än Dr Phil. Fick sen in tre inbokningar och Antefest är nu uppe i 34 personer. Jag siktar på 40 så får vi se vart vi hamnar. Vi spelade lite GH och sen gick jag och Mubbe ut och härjade på Kalles. Fast tja. härja var det knappast tal om. Spillde ut för mycket av mina moralsänkare för att jag egentligen skulle glida ut på det moralbestänkta sorgens torg. Pratade med folk jag inte träffat på länge och det var trevligt.. som det brukar. Singel suger, har jag sagt det nån gång? Ja, det går inte en dag då jag inte har ångest över det, men det här är ju den glada bloggen.... Satt sen uppe till 07 och gjorde lite grejs till Antefest som jag inte kan avslöja riktigt än.

Den 7 Juni så skulle min näst yngsta syster gifta sig (ja hon är påhittad liksom min andra yngre syster). Vi skulle vara i Kalix klockan 16. Vaknade kring 12 smått bakis efter 30års fyllan kvällen innan och gick upp för att kika var jag hade min kostym, den var inte i förrådet och inte i klädkammaren. Började rota i lite lådor men gav upp kring 12.30. Jag hade ingen kostym. Drog ned på stan och ringde upp min kusin i farten i hopp om att han hade några goda råd om HUR man köper kostym. Fick först inte tag på honom och ringde istället andra vänner och fick rådet "flatfront" byxor. Frågade personalen men de tittade på mig som om jag var korkad eller gick på droger (på sätt och vis skulle båda antaganden vara korrekta just vid det tillfället). Tillslut får jag tag på min kusin och får rådet att kostymen ska vara av bomull och dyr. Go Dan! ^^ Självklart köpte jag ett par tjusiga sneakers till och jag blir klar ganska precis så jag hann hem och duscha och sen kom äldre syster (inte lika påhittad som dom yngre) och hämtade upp mig.

Bröllopet var riktigt bra och jag ångrar att jag inte kunde stanna längre än jag gjorde, men dels var jag bakis sen fredagen och dels hade jag inte riktigt tid att sova över. På festen efter bröllopet så lyckades jag fånga min systers strumpebandshållare och det förväntas alltså att jag ska vara nästa ungkarl att gifta mig. God job man!

Det var nåt mer jag skulle skriva men det verkar ha lämnat mig medan jag skrev det förra...

Föresten om du inte riktigt känner igen dig så beror det på att jag gjort om bloggen så den ska funka med min nya sida. Dock har jag inte riktigt hunnit klart med sidan än. :( Men självklart säger jag till när jag är klar.

No comments: