God do you look Evil in the dark.

Sunday, November 4, 2007

NOTHING´S IMPOSSIBLE

Ibland blandar jag ihop saker. Det kan handla om känslor och händelser, ofta personer. Vilka personer som var närvarande vid ett visst tillfälle är ett bra exempel. Idag upptäckte jag nåt märkligt, jag stod i mitt skjul och räknade metallkoppar och försökte hitta en bra lösning på att dela upp sexton koppar på tre rader. Efter massor av försök så kom jag fram till att jag projicerade mina koppar som en känsla, jag blandade ihop min räkning med känslor. Det hela slutade med en tankekurva som gradvis gick mot moll men ändade i dur.

Jag kan vara hungri och tro att jag är ensam, jag kan frysa och tro jag är sömnig. Kikade i gamla album och känslorna kom som en våg, men var jag bara hungri eller var det samma känslor? Jag har ingen aning, fan va svårt allt är på söndagar.

"Just give me a reason, some kind of sign
I'll need a miracle to help me this time
I heard what you said, and I feel the same
I know in my heart that I'll have to change

Even the stars look brighter tonight
Nothing's impossible
I still believe in love at first sight
Nothing's impossible"


PS. Det blev 2-2-12

No comments: