God do you look Evil in the dark.

Sunday, October 14, 2007

SOUNDTRACK OF MY LIFE

Gå in på media player, eller vad du nu har på din dator, klicka på spela all musik, sätt på shuffle, och svaren på de stora frågorna kommer att uppenbara sig...

How does the world see me?
Song
: Escape - Metallica
Kommentar: Tja, verklighetsflykt kan ju stämma. Stämmer jeffligt bra.


Will I have a happy life?

Song:
Turn Me On - Norah Jones
Kommentar: Är det jag som blir turned on eller turnar jag folk on hela livet? Jobbigt dilemma.


What do my friends really think of me?

Song:
Minerva - Deftones
Kommentar: Var tvungen att läsa texten och tja den är riktigt svår men jag antar att jag anses vara en "bra kille" bara lite "drömmande" och "borta".

You're the same...numb
When you sing it's over
Such a strange numb
It could bring back peace to the earth



Do people secretly lust after me?

Song:
Halo Goddess Bone - Danzig
Kommentar: Hmm. Jag får utgå från att det är det svåra igen. Tvetydigt var ordet sa bull.

Feel the hunger, as it burns inside
Feel the hunger, you forgotten child
There's no one like you, as you wander blind
There's no one like you, can't you wonder why


How can I make myself happy?
Song:
Stalker 2 - Covenant
Kommentar: Ha ha, tja.. hmm. Jag ska alltså förfölja folk.


What should I do with my life?

Song:
Dopamine, Seratonin, Adrenaline - Therapy?
Kommentar: WTF? Vilken dålig spådom.


Why should life be full of so much pain?

Song:
All this Time - Sting
Kommentar: Ingen kommentar.


How can I maximize my pleasure during sex?

Song:
Accidents will happen - Elvis Costello
Kommentar: Antingen strypsex eller för tidiga utlösningar alltså?


Will I ever have children?

Song:
Purify - Metallica
Kommentar: You and I - Purify. You and I - Purify. Vette fan.


Will I die happy?

Song:
Undertow - TOOL
Kommentar: eu-pho-ri-a, jag tror det kommer bli så jävulskt skoj.


What is some good advice for me?
Song: We sweat Blood - Danko Jones
Kommentar: Hmm jag arbetar ju redan som en skadad apa? Kanske ska gå ner några kilo, vilket är planen.


What is happiness?

Song:
Trigger inside - Therapy?
Kommentar: Handlar om att känna sig utanför och ensam, så jag antar att tvåsamhet är lösningen.

Here comes a girl with perfect teeth
I bet she won't be smiling at me

What is my favourite fetish?
Song: Fallen - Elvis Costello
Kommentar: Dumpa folk?


How will I be remembered?

Song:
Caffeine - Faith no More
Kommentar: Som en otroligt ettrig jävel.

No comments: