God do you look Evil in the dark.

Sunday, August 26, 2007

Usas bilförare


På väg mellan baltimore och dc stötte vi på den här kaxiga tjejen som antagligen torkade sitt nagellack med foten ut ur bilrutan i 55-65mph (typ 100km/h). Det är nu 93 grader varmt. (Ca 30c) och vi har badat pool och varit på medeltida utställning. Båda sakerna var kul och ruskigt varma. Fuktigheten är helt sjuk i det här landet just nu. Ligger kring 70-90% mest hela tiden. Varmare än afrika känns det som faktiskt, iofs så jämför jag washington DC i augusti med Uganda i December men ändå.

Vi har gjort några utflykter och shoppat lite på de lokala ställena och varit en del med MP & Annas norska ambassadkompisar. Druckit en del sprit och hör och häpna spelat poker. Första gången sen jag vet inte hur länge, men jag tror vändtia på svartnäs kring 2000 inte är att ta i. Texas Hold Em blev det och MP, Anna och norrbaggarna var lätta offer BWHAHAHA. Lite stolt är jag allt.

1 comment:

Lotta said...

Välkommen hem! Hörde att du oxå hade en mardröms resa med US Airways...kul...eller? Har du hållit dig frisk? Jag bidde sjuk andra dan efter hemkomst! Vi måste träffas och utbyta erfarenheter...kanske vi får bjuda på middag någon dag? Tacos? *fniss* *KRAM* //Syss