God do you look Evil in the dark.

Friday, August 10, 2007

HANDLING

Jag manar till handling! Varför händer inget då jag manar mig själv till handling? Jag förblir slött sittande. Tänkte att om jag först tar itu med att städa upp lägenheten så blir jag jättenöjd sen när jag duschar, tänder lite ljus och fixar lite cozy lagar lite tacos och bara njuter av att vara jag. Men icket, inget händer. Har bortförklarat i två timmar snart varför jag inte städar. Först var det att jag behövde handla sen var det att jag behövde skriva ett mejl och nu sitter jag och söker bostad i Göteborg? Nu tror jag snart att jag kommer skylla på att jag är för hungrig för att städa innan jag äter.

Finns det medicin mot lathet undrar vän av ordning?

1 comment:

Lotta said...

Du är definitivt inte ensam om att känna så där...eller...vi är ju för 17 släkt...vi skyller "latheten" på pappa...*asgarv* Ha det gött! *KRAM* //Syss