God do you look Evil in the dark.

Thursday, July 12, 2007

90TAL FRÅN 70TAL

Angående min systers kommentar på mitt förra inlägg och lite sådär allmänt. Jag mår bra. Jag förstår att min blogg kan tolkas som en smula deprimerande men annars skulle jag ju bära det inombords istället och det är ju aldrig bra. Jag är nog något av en emo-unge inuti. På så sätt är jag och min far inte alls likadana. Min far är en bekymmerslös man. Nog suckar han ibland och säger "ja du.. gör inte så och så" men nästa ögonblick är han uppe och sprätter som en tonåring och ska "bara titta" eller "kolla".
Min far är något mer 70-tal där jag är lite mer 90-tal.

Till utseendet är vi väldigt lika min far och jag. En mysko sak är att jag till och med ärvt en fläck med hår på ryggen som har exakt samma form och sitter på samma plats på oss båda. Dessutom är vi båda lika tankspridda. Disträ deluxe.

"You wear that cast so cool"

2 comments:

Syss Lotta said...

Jag måste ju bara säga att som en tidig 70-talare så beundrar jag ditt sätt att uttrycka dig, kanske därför jag upfattar det som deprimerande på nåt sätt...(vi är ju rätt lika farsan båda två =) disträ...) Skitkul att du oxå ska till usa, två dar efter vi far dit=) fast vi ska tydligen till olika delar av landet...men WOW vad häftigt!!!

Niklas (Princess in another castle) said...

Shit balls! Trodde att fotot på din farsa var ett photoshoppat foto av dig först! Ni skulle ju för fan kunna vara släkt!