God do you look Evil in the dark.

Thursday, June 14, 2007

Midnattsstress

Är så jäkla stressad just nu så det är hemskt. Det är så jäkla mycket att göra på jobbet och alla sliter i en hela tiden. Nåja, sitter iaf och gör en hemsida åt ett företag såhär på nattkvisten och det gick så bra ikväll att jag nästan blev ostressad. Så kom jag på att jag skulle skriva nåt.

http://www.profilfabriken.se/bot/index.php?option=com_wrapper&Itemid=40

Jag ska byta namn. Eller iaf försöka. Problemet är det tredje alternativet. Jag har tre chanser på mig och Ruu är alternativ nr 1. Som alternativ nr 2 kör jag Ryy. Men jag har inget tredje alternativ än. Springstajn låter för judiskt.

Har köpt en sjukt snygg militärjacka i födelsedagspresent till mig själv. Finns på Åhlens just nu. Mörkmörkgröngrå. Nästan svartgrågrön. Ruskigt snygg färg. I sann Ante-anda så tryckte jag dit satan industries på bröstfickan bara för att jag kunde. Blev nästan äckligt bra. Jag blir glad varje gång jag får ta på den (Damn you good weather).

Annars är det mest jobb just nu. Var tvungen att sova lite på eftermiddagen idag och när jag vaknade var jag stressad. Kom på mig själv med att fundera på att ersätta middag med chokladkex i ett försök att spara tid. Men då varvade jag ned lite och åkte på affärn, storhandlade, kom hem, tände lite ljus spelade lite musik. Lagade och åt middag. Det fick ta sin tid och när jag sen var klar så började jag pyssla och det var bra, måste lära mig sånt där. Har aldrig varit i stressade miljöer på det här sättet förr. Det är sjukt jobbigt. Men kul.

Nu ska jag bums isäng och försöka att inte drömma om vare sig ex eller jobb.

2 comments:

Kickilainen said...

Take good care of you, honey pie! Stressa inte :-(

Ante Ruu said...

Tack, det betyder mycket.