God do you look Evil in the dark.

Thursday, May 17, 2007

Onödiga fakta

Äntligen följer jag upp Lainens lista på onödiga fakta om mig själv.

  • Mellannamn Ove (pappas namn)

  • Smeknamn som jag fått eller använt: Ante, Storante, Mjölkbilen, Runken, Anteluchi, Antelonious, Antiy69, Antekvist, Kether, Dethrer, Creventz, Liegia, Ruu, AnteRuu, Ryy

  • Böcker jag tänkt skriva
    • En kloakarbetares dagbok | En kort sentimental sak med oepiska proportioner
    • Fluff - Inte för dig | Inte så seriöst direkt.
    • Mannen med mustaschen | Mina memoarer fast filtrerade genom någon annan.
    • Juli & Jonathan | Bilderbarnbok.

  • Äter jag frukost måste jag ha lunch kring 11.

  • Jag har varit i afrika, det var skitkul.

  • När jag var liten ville jag bli som Arne Weise, Marinbiolog. =)

  • Jag blir otroligt lätt kär. Ganska irriterande.

  • Sen några år tillbaka så gråter jag väldigt mycket. Inte för att jag är ledsen. Det räcker med att kolla på ett avsnitt Desperate Housewifes för att tårarna ska komma. Något har ändrats i mig och jag har helt enkelt blivit mer känslosam. Jag skyller på musiken.

1 comment:

Lainen said...

Bättre sent än aldrig! Eller bättre aldrig än sent...