God do you look Evil in the dark.

Sunday, May 13, 2007

Jag och min åsikt

Dummare? Vassare? Mer cynisk och elak? Cynisk och elak?

Har alltid haft problem att se in i mig själv. Har helt sonika antagit att jag utsöndrat perfektion. Eller så kanske jag bara tror att jag antagit det? Känns som att jag får tvetydiga reaktioner från omvärlden. Jag ger mig själv tvetydiga reaktioner också. Svårt när man inte släpper in någon. Svårt när man egentligen inte bryr sig. Eller gör jag det?

Märker iaf att jag på senare tid fått en del moraliska åsikter. Åsikter har jag nästan aldrig haft förut. Minns när Hilda påpekade att jag aldrig tyckte något. Det var nästan lite chockartat. "Tycker jag inget? Men jag... Nä... Nä, jag har inga egna åsikter." Skulle vilja säga att det sen dess ändrats men det vette fan.


Jag sopsorterar iaf...

No comments: