God do you look Evil in the dark.

Wednesday, April 25, 2007

Mitt bröllop som aldrig blev av

Åkte på färd och hälsade på lillebror. Han fyller 25. Han är yngre än jag. 3 år yngre. Oftast 4. Jag fyller 29.

29.

Jag har varit på två trettioårsfester i mitt liv. Båda var riktigt roliga. Det är min syn på saken. Det är min inställning till trettioårsfester. Roliga. Jag tänker också ha en trettioårsfest. En fest för mig, när jag fyller trettio. Tanken är att den ska vara rolig. Inte tråkig. Har varit mycket planerande i mitt liv. Mycket planerande kring framtida fester som aldrig blivit av. Två gånger har jag skrivit gästlistor till mitt eget bröllop. Två gånger har mitt bröllop aldrig blivit av. Jag har massor av idéer kring en riktigt rolig fest. När jag fyller trettio ska det bli av. Det är tanken.

När jag fyller trettio då ska jag få mitt bröllop.

1 comment:

[Kicki]Lainen said...

*skriver upp mig själv på hans gästlista*