God do you look Evil in the dark.

Wednesday, December 10, 2008

MY NAME IS DEATH

Gjorde klart nya hemsidan till MY NAME IS DEATH och måste säga att jag är väldigt nöjd.


Så då kommer dom två frågorna alla väntat på... Varför gör jag alla sidor jag gör (inklusive den här bloggen) så jäkla mörka? och Vem tusan är det som är släkt med min basist?

På den första frågan så vet jag faktiskt inte. Det funkar utmärkt på min skärm hemma och gör jag saker ljusare ser det bara tråkigt ut.. Jag antar att svaret är att jag har en dålig skärm.. och gillar när det är mörkt.

På andra frågan så vette tusan. Jag skulle gärna vilja veta svaret.. tror jag. Nu har jag för andra gången den här veckan vänt på dygnet genom nattsudd så jag antar att jag måste skutta i säng nu. Det smartaste vore kanske att vara vaken och gå och lägga sig kring 21 ikväll istället men då var det filmkväll hos mig och det skulle verka konstigt om jag somnade till filmen.. Eller filmerna är det egentligen om man ska vara petig.

Ska ha skräckafton och se The Thing från 1982 och The Mist från 2007. Riktigt bra rullar båda på nåt liiitet liiitet sätt kopplade till hemsidan jag just gjorde klar faktiskt... Grubbla på den ni.

PS. Jag har börjat söka jobb i Stockholm.



"måndagsfolket rör sig
ingen får sova då
Så många arbetsplatser
som man kan jobba på
Jag ser så mycket längtan
i varje tunnelblick
löften vi hoppats på och
kärlek vi aldrig fick

Nina Rochelle - Måndagsfolket"


1 comment:

Anonymous said...

Fyllebloggar är ju the best! Om jag var på sniskan varje gång jag bloggade så skulle bloggen vara fylld med betydligt med sanningar, känslor och kreativitet!