God do you look Evil in the dark.

Tuesday, June 17, 2008

FCKR

Blev kär igen i helgen. Det är trevligt när det händer. Det händer så sällan. "I fall in love with someone new practically everyday, but hey, it's okay, it's the price I pay for being a man." Var på festival i helgen. "WTAI - Where the action is" i Stockholm. Av alla banden som spelade var jag väl egentligen bara nöjd med QOTSA. Dom spelade bra och jag var full. När Foo Fighters äntrade scenen kring tolv snåret på natten var jag nästan nykter och hörde hur dåligt dom spelade och att Dave Grohl skuttade över alla svåra toner. Jag blev lite besviken ska sägas.

Det roligaste med helgen var att bli kär, men hon svarar inte på mitt sms efter helgen så jag antar att jag blev dumpad. Jag har bara inte fattat det än. Borde ha... aja.

41 anmälda till Antefest vilket nog också blir slutsiffran om inget oväntat inträffar.

No comments: