God do you look Evil in the dark.

Thursday, April 17, 2008

ÖPPET HUS

Nu i helgen ska vi ha öppet hus på firman. Ska bli skoj. Tror jag. Har ingen aning om vad som egentligen förväntas hända. Men vi har väl tänkt bjuda lite på fika och snacks och prata lite med folk som kommer dit och tja... kommer det ingen så får vi väl jobba som vanligt istället. Det bästa med Öppet hus helgen är att vi blev stressade till att ställa i ordning lokalerna. Alla kablar har blivit dragna, lampor uppsatta, klippen är ommmålad, massor av affischer och skyltdemos är uppsatta och hela firman är i stort sett i topptrimm. Dessutom fick jag bilen rensad och den ska tvättas upp och stripas om imorgon. Ganska nice.

Just i detta nu skriver vi ut en 180x100cm stor tavla på kapa skiva i powergloss och det blir så schwinigt snyggt så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Nu måste jag skutta isäng. Måste upp tidigt imorgon så jag får tag på nån som kan samskjutsa mig när jag kör bmw:n till bilvårdshallen. Kom på för sent att jag kanske inte orkar stå och vänta medan dom tvättar upp min bil.

2 comments:

Anonymous said...

Fas 3 är när man inser att beach 2008 ligger alldeles för nära och man aldrig kommer hinna ändå! ;D

Anonymous said...

Oj! Det låter brutalt... men jag är alldeles för dålig på att binda fast mig själv =(