God do you look Evil in the dark.

Saturday, August 18, 2007

US of AAIIIIGHT!!!

Som vanligt när det är något viktigt på gång så somnar jag direkt efter jobbet. Sover bort kvällen och glömmer bort några viktiga saker och orkar inte packa förrän timmarna innan avresa. Försöker peppa mig att känna resfeber och den där ivern som andra har innan resa. Packa, var är passet osv. Men allt är ju fixat. Ingen idé att känna paniken direkt. Packningen kommer bestå
av :

  • T-shirts
  • Underkläder
  • Shorts
  • 2 långärmade T-shirts
  • 1 huvtröja
  • Plånbok (med visakort)
  • Pass (som jag letade reda och kollade datum på i juli)
  • Tandborste
  • Tandkräm (självklart i en sån där fånig påse som jag garanterat kommer få på flygplatsen för ändamålet)
  • Några grejer som MP önskat sig från Sverige (bla oboy och en CD-skiva)
  • Mobiltelefonen med hörlurar och massor av MP3or
  • Mobilladdare fast den kommer ju inte att funka utan adapter, men ändå...
Sen tror jag inte det är något mer. Om det inte vore för huvtröjan tror jag att allt skulle gått ned i en vanlig tygpåse. Nu får det bli min gamla Haglöfs ryggsäck som får USA premiär istället. Den har varit med ett bra tag. Fick den av min bror för åtminstonde 15 år sedan och den håller än.. Typ.

Här ser ni kanske en snutt av ryggsäcken när den bärs av några underbetalda bergsmänniskor i afrika. (Sad but true)

Rapporterar mer när jag kommit mig till "The land of Milk and Honey".

1 comment:

Ante Ruu said...

Lade till några saker nu när jag packade.

Ritblock och stiftpennor.
Rakapparat.