God do you look Evil in the dark.

Saturday, June 23, 2007

Niklas dansar för pengar



Midsommarafton bjöd på många överaskningar. Bland annat var jag så trött att jag somnade vid 12 snåret. Hela kvällen började med silllunch kring tvåsnåret. En gemytlig tillställning med ganska få inblandade. Sen var det supa som gällde några timmar innan det var grillningsdax. Efter en efterrätt så var det dags för en musikquiz genomförd av mackan och undertecknad. riktigt trevligt trots att något lag inte alls tyckte att Lyckodraken Falco från Den oändliga historien kunde beskrivas som "En Hund (Världens längsta flygande)". Jag fick dessutom reda på att jag fortfarande kan bli hopplöst förälskad (något mina vänner inte alls hyser några tvivel om, men som jag själv behöver bli påmind om lite då och då). Efter en kväll med konstiga framfusigheter så är jag dessutom övertygad om att jag skulle bli en usel homosexuell person.

Niklas dansade och tappade ut sina kontokort och pengar på gatan och när Mubbe sprättade ett mynt från ingenstans på högen av kort och sedlar medans Niklas fortfarande dansade var kvällen gjord. Jag skrattade så att jag nästan gick av. Sen gick jag hem och försökte att inte tänka och somnade till Seinfeld utan sängkläder i sängen och med festkläderna fortfarande på kroppen, klockan fem på morgonen.

No comments: