God do you look Evil in the dark.

Sunday, March 18, 2007

Att slå ihop saker

Massor av saker ligger utanför mitt hus. Jag brukar roa mig med att gå ut och sparka på dom och hoppas att något ska gå sönder. Ibland får jag sällskap av en vän och vi kan gå lös på nån pingvin i polystyren tills det är dags för middag. Jag har ingen översikt över vad som ligger därute. Ibland hittar jag något som jag känner igen från någonstans, ibland hittar jag bara saker från andra ställen och länder. Funderar på att sortera upp sakerna. Ge dem en etikett så att de inte bara blir en del av det där havet som jag ser ut genom fönstret när jag dricker min morgonkopp med choklad. Jag ska börja nu på en gång. Rensa lite. Mannen med mustaschen får följa med. Så också spelen. Här ska sorteras i havet av ost och pingviner.

No comments: